Silkroad - Nuker

Nuker Nedir?

-Nuker Chinese Karakterler Arasında En Yüksek Damageye Sahip Vuruşa Önem Veren Ve En Kolay Kasılan Çardır

PVP Si Nasıldır?

Öncelikle Bir Çok İnsanın Aksine Ben İnt Çarların Strlerden DAha Güçsüz Olduğuna İnanmıyorum.Ben Kendi LVLimdeki Strlerin En Sağlam Çarı Olan Tank Diye Hitap Edilen Bladeleri Alabiliyorum.He Yatmıyomuyum?Hayır Bende Yatıyorum

İlk Önce Skillerle Başlayalım

Firesiz Bir Nuker Yapıcaz...

Delirdin Mi Arkadaşım Firesiz Nuker Mi Olur ?

-Olur Olur...

Nasıl Olur?

-Öncelikle Fire Str Çarlar İçindir Phy Damage vs Verirler İnt Çarların Fiziksel Vuruşla Falan İşi Olmaz

Ama İmbue Var.

-Light İmbuesi İşimizi Görür

E Peki Anlat Bakalım Rehberini...

-Öncelikle Skill Dizilimi Şöyle Olmalıdır

90 Cold 90 Lightning 90 Bicheon 30Heuksal(Burda Heuskal Tercihimdir Passivesi HP Verir)

Lightningdeki Bütün Skiller Maxlanmalıdır(İmbue Dahil) Passivesi Ratio Verir Oda Maxlanmalıdır

Coldda İse İmbue Hariç Hepsi Maxlanmalıdır Yalnız Snow Shieldler Giant ve GP Keserken Kullanılmalıdır PvP de Çok Lazım Bir SkilldirColdun Passivesi Def Verir Maxlanmalıdır

Bicheon:Fiziksel Bir Skilldir Ama İmbuelerle Beraber Nukeler Kadar Olmasada Seri Seri Can Götürür.Combolarla Tabiki...

Heuksal:Master LvLimiz 270/300 Kalacağı İçin 30 Verebiliyoruz Bir Tek Passive Skilli Açılır Hp Verir


Tmm Güzel Hoşta Giysi Seçimini Napıcaz?

-64 e Kadar Pro Yada Armor Öneririm Çünkü Genelde 64 e Kadar Moblar Fiziksel Vurur Ve Zaten Canınız Az Phy Def Az Olursa Yat Kalk Kasarsınız 64-72 Garment Öneririm Hem MP İhtiyacınız %20 Düşer Hem Hızlı Kasarsınız Lightningdeki Hızlı Koşma Skilile Beraber At Kadar Koşabilirsiniz
Son Set İse Pro Olmalıdır Çünkü Sadece İnt Çarlarda Değil Strlerlede PvP Yapcıaksınız Pro Armor Ve Garmentin Ortasıdır.Herşeyin Ortası İyidir...

Benden Bu Kadar Bunlar Benim Görüşlerim =)...

About this blog