Cevap: Sro oyuna kolay girme taktigi buyrun!

Arkadaşlar bu Program La silkroada hiç deneme yapmadan girebileceksiniz..



Arkadaşlar yukarıdaki resimde serwerlarda ne kadar boş yer olduğunu gösteriyor bizde bu boş olduğu zaman hemen tıklayıp oyuna rahat bir şekilde giricez bende ilk baş inanmamıştım ama bi baktım zeus da 44 kişi boş bi girdim aa girdi sonra şaşırdım şans dır dedim RESİMDE [color=red]de görüldüğü gibi 1 kişi boştu hemen tıkladım girdi... AYrıca Poll Yazısının yanındaki kutucuk işaretli olacak.




Bu resimdeki gibi bekleyin serwerınıza girin ve yazın ID PASSword hepsini yazın connect diyin ekrana gelen kodları yazıp bu resimdeki giibi bekleyin gireceğiniz serwerı boş gördüğünüz an Hemen Tıklayın Ve rahat bir şekilde girin Arkadaşlar saat:19:00 ve sadece (NEW) yani yeni serwerlara girebilirsiniz.. Diğer serwerlarda boşgördüğünüz an tıklayın ve girin



PROGRAM HAKKINDA BİLGİ


Free: Şu an oyuna kaç kişinin girebileceğini
Current: Oyunda kaç kişi olduğunu
Max: Server'in kapasitesini ifade ediyor...
Oyuna girmeden önce programı açarak oyuna girip giremeyeceğinizi görebilirsiniz...
Böylece boşuna uğraşmamış olursunuz...

DOWNLOAD : http://uploaded.to/?id=k9ittw

About this blog