Linkin Park - Numb Çevirisi

Numb - Linkin Park


Im tired of being what you want me to be

Senin istediğin gibi olmaktan sıkıldım


Feeling so faithless lost under the surface

Yerin altında inançsız bir sekilde kaybolumuş hissediyorum.



Dont know what youre expecting of me

Benden ne beklediğini bilmiyorum



Put under the pressure of walking in your shoes

Senin ayakkabilarının içinde yürümenin baskısı altındayım



Every step I take is another mistake to you

Attığım her adim sana göre yeni bir yanlış



Ive become so numb I cant feel you there

O kadar hissizleştim ki senin burada olduğunu fark edemiyorum



Ive become so tired

Çok yoruldum


So much more aware Im becoming this

Ne hale geldiğimin çok daha fazla farkına vardım



All I want to do is be more like me and be less like you

Tüm yapmak istediğim istediğim daha cok benim gibi, daha az senin gibi olmak

Cant you see that youre smothering me

Beni boğduğunu göremiyor musun?



Holding too tightly afraid to lose control

Kontrolu kaybetme korkusu ile çok sıkı tuttuğunu



Cause everything that you thought I would be

Çünkü benim olabileceğimi sandiğin her şey



Has fallen apart right in front of you

Dağılıverdi gozünün önünde



Every step that I take is another mistake to you

Attığım her adim sana göre yeni bir yanlış



And every second I waste is more than I can take

Ve harcadiğim her saniye dayanabileceğimden fazla



And I know

Ve biliyorum



I may end up failing too

Hüsrana da uğrayabilirim


But I know

Ama biliyorum


You were just like me with someone disappointed in you

Sende hayal kırıklığına uğrayan biriyle tıpkı benim gibiydin

About this blog