Cry Me A River - Justin Timberlake

Cry Me A River - Justin Timberlake







You were my sun

Güneşimdin sen



You were my earth

Dünyam sendin



But you didnt know all the ways I loved you, no

Bilmedin ama, seni sevdiğim yollari, hayir bilmedin



So you took a chance

Derken şansını denedin



And made other plans

Ve bambaşka hayaller kurdun



But I bet you didnt think that they would come crashing down, no

Ama eminim tüm bunların çökeceğini tahmin etmezdin, hayır etmezdin



You dont have to say, what you did,

Anlatmak zorunda değilsin ne yaptığını



I already know, I found out from him

Onun yüzünde keşfettiğim şeylerden zaten biliyorum.



Now theres just no chance, for you and me, therell never be

Sen ve benim için hiç şans yok şimdi, hiçbir zaman da olmayacak



And dont it make you sad about it

Üzüyor seni de, değil mi?



You told me you loved me

Beni sevdiğini söylemiştin



Why did you leave me, all alone

Neden bıraktın beni bir başıma



Now you tell me you need me

Sana ihtiyacım var, diyorsun şimdi de



When you call me, on the phone

Beni aradığında, telefonda



Girl I refuse, you must have me confused

With some other guy

Sana evet diyemem, kadınım

Korkarım allak bullak etmişsin kafamı başka bir adamla



Your bridges were burned, and now its your turn

Köprülerin yakıldı, sıra sende artık



To cry, cry me a river

Ağlamak için, ağla benim için nehirler gibi



Cry me a river-er

Cry me a river

Cry me a river-er, yea yea

ağla benim için nehirler gibi

ağla benim için nehirler gibi

ağla benim için nehirler gibi,ye ye







I know that they say

That somethings are better left unsaid

Biliyorum derler ki, bazı şeyleri söylememek,

Daha iyi olur söylemektense onları



It wasnt like you only talked to him and you know it

Biliyorsun; hiç de sırf konuşuyor gibi durmuyordunuz onunla



(Dont act like you dont know it)

(sakın bilmemezlikten gelme)



All of these things people told me

Keep messing with my head

Kafamı karıştırıp duruyor

Anlatılan onca şey



(Messing with my head)

(kafamla birlikte karışıyor)



You shouldve picked honesty

Dürüstlüğü seçmeliydin



Then you may not have blown it

Belki o zaman bırakmayabilirdin onu



(Yea..)



Oh

(Oh)



The damage is done

So I guess I be leaving

Zarar verildi

Artık ayrılsam iyi olacak

About this blog