ERTUĞRUL'un SAĞLAM Vedası


ERTUĞRUL'un SAĞLAM Vedası - İzle

Beşiktaş teknik direktörü Ertuğrul Sağlam, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında istifa ettiğini açıkladı. Ertuğrul Sağlam basın toplantısına, Hakkari'de şehit olan askerlerin ailelerine baş sağılığı dileyerek başladı.

"2007-2008 sezonu başında sayın Demirören yönetimi tarafından teknik direktörlük görevine getirildim" diyen Ertuğrul Sağlam, "100. yıldan sonra hasret kaldığı şampiyonluğa ulaşması, gibi teklifi kabul ettim. 2.5 yıllık anlaşma imzaladım. İlk yılımızda ligde ve Şampiyonlar Ligi'nde yarışmacı bir takım oluştururken bir taraftan da Beşiktaş'ın geleceğini oluşturacak kadroyu yapılandırma çalışmaları içinde olduk. Serdar Özkan, Batuhan, Emre, Necip, Korcan gibi altyıpadan oyuncuları (A) takıma kazandırdık ve kazandırmakla kalmadık A takım da kullandık. Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi maçlarında başında ilk kez mücadele eden Türk teknik adam oldum. Liverpool, Marsilya gibi galibiyetlerin yanısıra Liverpool hezimeti de yaşadık. 6 puan topladık ve çok da başarılı maçlar çıkardık. Porto maçında iyi oynadık. Geçen sezon süper ligde liderlik kolktuğuna oturduk ve son 8 haftaya lider girdik. Bir taraftan rakiplerle bir taraftan da önümüze çıkarılan engellerle savaştık. Bu yarışta taraftarımız bize tam destek verdi. Büyükşehir maçından sonra yaşanan hakem hataları, sakatlıklar ve bireysel hatalarla şampiyonluğu kaçırdık. En büyük üzüntümüz taraftarlarımıza şampiyonluğu yaşatamamak oldu'' dedi.

''KAPTANLARIN KAVGASI BİLE HAVAMIZI BOZMADI''

Yeni sezon ise çok zengin bir yedek kulübesi oluşturduklarını belirten Sağlam, ''Bu sezon başında tekrar rotayı çizerken, yönetimimiizin tam desteğiyle göreve devam edeceğimiz belirtildi. Yedek kulübesi çok zengin bir kadro oluşturuldu. UEFA ve ligde başarıyı hedefledik. Kaptanlarımızın kavgası bile güzel havayı bozmadı. Bugün 6 maçta 4 galibiyet, 2 beraberlik ve sıfır yenilgiyle 3. sıradayız. Şampiyonluktaki en büyük rekiplerimizden Fenerbahçe'nin 8, Galatasaray'ın 3 puan önündeyiz. Trabzonspor deplasmanından aldığımız 1 puan da çok önemli. Bu süreçte acı veren bir olay da yaşadık. Metalist maçındaki 4-1'lik yenilgi. Bu eleniş bizi derinden yaraladı. Maç sonrası söylediğim ''Hayat devam ediyor'' cümlesi farklı algılandı ve değişik yerlere çekildi'' diye konuştu.

''GELİŞLERİM VE GİDİŞLERİM OLAYLI OLDU''

Ertuğrul Sağlam son günlerde kısa bir değerlendirme yaptığını belirterek, ''Kısa bir değerlendirme yaptım. Beşiktaş'a beni futbolcu olarak transfer eden saygıdeğer başkanımız Seba'ya çok teşekkür ediyorum. Gelişlerimin yanında maalesef gidişlerim de olaylı oluyor. Gerek futbolcu, gerekse teknik direktör olarak büyük camiaya yakışır şekilde davrandım. Beşiktaşlılık duruşunu sayın Seba'dan öğrendim. Bundan da taviz vermedim. Her ortamda camiamızı iyi şekilde temsil ettiğimi düşünüyorum'' dedi.

''BAZI YÖNETİCİLER BİZİ YIPRATTI''

Ertuğrul Sağlam bazı yöneticilerin göreve geldiği ilk günden itibaren kendisini yıprattığını ifade ederek, ''Alışık olmadığımız davranışlara maruz kaldık. Görevindeki teknik direktörü hakkında daha ilk günden açıklama yapan bazı yöneticilerin bu davranışlarını anlamış değilim. Geldiğim ilk günden beri beni yıpratmaya çalıştılar. Biz dışarıda rakiplerle mücadele ederken birde içerdekilerle mücadele ettik. İçimizde biz sevinirken üzülenler, üzülürken sevinenler oldu. Bu takımı şampiyonluğa taşıyacağımıza inandığmız için içerde ve dışarıda mücadele ederek devam ettik. Bugün Beşiktaş'ta kalırsam şampiyon olacağına kesinlikle inanan bir teknik direktörüm'' diye konuştu.

Yönetimin başka teknik direktörlerle görüştüğünü açıklayan Sağlam, ''Beşiktaş'ın yetiştirdiği bir isim olarak son günlerde bana yapılanları içime sindiremiyorum. Bu yapılanları hak etmediğimizi düşünüyorum. Ben görevdeyken başka bir teknik direktörler görüşülmesinin yani yüzüme karşı böyle bir görüşme olmadığı dense de artık burada olmamız mümkün değil. Kendime olan saygı, Beşiktaş'a olan saygım ve Türk antrenörülüğünün saygınlığı için istifa ediyorum'' diye konuştu.

''ADAM GİBİ GELDİM ADAM GİBİ GİDİYORUM''

Tüm Beşiktaş taraftarına teşekkür ettiğini söyleyen Ertuğrul Sağlam, ''Cefakar taraftarımıza futbolcularımıza ve tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum. Yöneticiler şimdi istedikleri teknik adamla görüşebilir. 3.5 milyon Avro isterim gibi beni zor durumda bırakacak açıklamalar yapıldı. Beni kamuoyu önünde zor durumda bırakan bu haberlerin ne tarafını düzelteyim. Rakamlar bile tutmuyor. Beni istifaya zorlatsınlar paramı alayım gibi bir düşünce içinde olmadım. Bizim Beşiktaş'a olan sevgimizi paraya tahvil edenler utanırmı bilmem. Hiç bir zaman para peşinde koşmadım. Ben Beşiktaş'ta Sağlam oldum, benim Sağlam olmamda en büyük payı olan Beşiktaş'tır. Bazı yöneticilerin yaptığı gibi takıma zarar veren yolu izlemek istemiyorum. Kol kırılır yen içinde kalır. İnsanların yaptığı samimiyetsizlikleri anlatmak istemiyorum. Soruları cevap vermek istemiyorum. Beşiktaş'ın başarıya ulaşması en büyük dileğim. bana ve benden önceki teknik direktörlere yapılanın yeni teknik direktöre yapılmasını istemiyorum. Taraftarlarımız bana destek veriyor, ''Adam gibi adam Ertuğrul Sağlam' dediler. Görevime adam gibi başladım, adam gibi devam ettim ve adam gibi bitiriyorum'' dedi.

Bu arada Ertuğrul Sağlam basın toplantısı sonrası özel aracına binerek tesislerden ayrıldı. CİHAN

About this blog