şevval sam 2008 karadeniz albümü

Şevval Sam - 2008 Karadeniz albümü :

  1. Hey Gidi Karadeniz
    Söz & Müzik: Kazım Koyuncu
  2. Ander Sevdaluk
    Söz: Anonim Müzik: Aytekin Ataş, Soner Akalın
  3. Bu Dünya Bir Pencere
    Söz & Müzik: Anonim
  4. Sirlarumi Söyledüm
    Söz & Müzik: Fatih Yaşar
  5. Dertliyim Kederliyim
    Söz & Müzik: Maçkalı Hasan Tunç
  6. Çay Elinden Öteye
    Söz & Müzik: Anonim
  7. Ahmedum
    Söz: Nokta Ana Müzik: Ayhan Alptekin
  8. Potpori
    (Ağasar Dereleri, Atmacayı Vurdular, Gökteki Yıldız Ay Misun, Derule, Kiraz Çiçek Açayi, Tabancamun Sapuni)
  9. Alim
    Söz & Müzik: Anonim
  10. Trabzon
    Söz & Müzik: Anonim
  11. Karardi Karadeniz
    Söz & Müzik: Ziynet Sönmez
  12. Giresun Kayıkları
    Söz & Müzik: Anonim
  13. Oy Benim Sevdiceğim
    Söz & Müzik: Maçkalı Hasan Tunç
  14. Ben Seni Sevdugumi
    Söz: Maçkalı Hasan Tunç Müzik: Anonim
  15. Gelevare Deresi
    Söz & Müzik: Anonim
  16. O Vay Beni Ağlarum
    Söz & Müzik: Anonim

About this blog